Minikpandaa Merhaba güzel anneler biz 23 haftalık olduk sizde durumlar nedir ben çok halsizim bugün tüm gün uyudum uzandım ve bu bebim hiç hoşuma gitmiyor 🤪😬 sizler nasılsınız neler yapıyorsunuz
Merve_0109 Minikpandaa 16 dan sonra rahat bir nefes aldım şuan 22+4 olduk şuan çok iyiyiz arada bir mide yanması oluyor kasık ağrıları falan ama uzaninca geçi veriyor hemen darısı doğuma
Minaminisi Minikpandaa 22 hafta olduk çok şükür herşey yolunda. Biraz mide yanmaları başladı. Uykusuzluk ve tembellik var. Sıcaklarında etkisi var tabi. 😊
Lilyy Minikpandaa Minikpandaa 25 haftadayım bacak ağrıları bel kalça ağrısı başladı şeker yükleme yaptrdm açlık 105 cktı diyetisyenle görşcm yarn bakalım ilerleyen haftalarda ne olcak 🤷
Bebegim0102 Minikpandaa merhaba tatlış anne bazı günler böyle şeyler olabilir uyksuz kalacağın günlerin acısını çıkardığını düşünürek kendini mutlu et 👼🏻
Mervenurns Benim de 24 bugün bitiyor. Tatil yapıyorum şu an fıldır fıldır dolaşıyorum ama 12 de bayılıyorum:)
Didemmmmm Minikpandaa bizde 24+6yız🙏🏻💕 çok şükür her şey yokunda ana evde durmaktan sıkılıyorum. 1 haftadır sağ kaburgamda batma oluyor özellikle gece uykumdan uyanıyorum. Doktoruma sordum normal dedi. Evde egzersiz yapıyorum onlara biraz ara ver dedi. Yürüyüşe devam ediyorum 😉
Sulegorkemakyol Minikpandaa 25+4 olduk gayet iyi gidiyor sıcaklar dışında tabiki sabahtan öğlene kadar çabuk yoruluyorum 3 yaşında bir kızımda var onunla 1-2 saat uyup uyanınca kendime geliyorum sonra gene devam günün döngüsüne
damlarici Merabaa bizde 24+4 teyiz çok şükür sadece bel ağrım oluyor çok fazla bir hafta öncesi gittiğimizde 800 gr dık biraz önde mi gidiyoruz acaba 🤭
[silindi] Minikpandaa biz de bugün tamm 23+0 olduk. Hareketlerimiz yerinde ama akşam karnımda balon patlar gibi pıt diye bi ses geldi çok korktum hala da endişeliyim . Çabuk yorulmalarım ve plasentanın az aşağıda olması dışında başka problemimiz yok şükür
tgba715 [silindi] merhaba. Plasenta benim de asagıdaydı kanama oldu hatta. sonra zamanla biraz yukarı çıktı daha da çıkar dedi doktor. Sizin nasıldı başta?