Haticecakirr
15 günde bir kontrol haftalık nst ama salı günü kontrole gitmiştim gecesinede bi sancı girdi gece acile gittik heralde doğaracam dedim 😂 5dk bi sancı olunca açılmama baktı ebeler açılmak yokmuş çok şükür nstde iyi çıkınca cahit hocama nat gönderince birde idrar tahlili yapın bide ağrı kesici serum takın servise alın dediler idrarı verince sonuç çıkar çıkmaz cahit hoca gecenin 3 de arabaya atlayıp hastaneye geldi idrarımda enfeksiyon varmış hem ultrasyonla bakalım suyun falan bebeğin durumuna hemde antibiyotik ilaç tedavisine başlayalım dedi enfeksiyon tehlikeliymiş hamileyken sonra geri servise gitik serumun içinede antibiyotik yaptılar bitince eve geldik ama 1 gün boyunca sancı çektim çok şükür bugun biraz daha iyim
( biraz uzun oldu canımda sizinki haftalıkmı kontrolunuz )