Kızlar hastaneye geldim önce nişan sonra su geldi.1cm açıklık var yatış yapacaklar bekliyorum dua edin lütfen.tam 40 olduk bugün inşallah bu gece sağ salim doğurur kucağıma alırım.2.olacak inşallah ikinci daha kolay olur diyorlardı ama beni çok zorladı bu 10 yıl ara verince böle oldudua istiyorum bende hepiniz için edecepğm sap salim bir avazda kurtulalım inşallah 🙏🏻