Pinar124 Merhaba 38+3 hamileyim sabah 7den beri 20 dk bi ağrı giriyor ama hiç daha önce yaşamadığım bir ağrı kasığım ve belim kopuyor sanki taş gibi oluyor karnım saniyeler içinde geçiyor.kıvranıyorum resmen girince Kontrolüm vardı bu gün sabah ntsde çok az durdum 40lara çıkan ağrım oldu ama bağlıyan hemşire çok yamuk bağladı sanki. Doktorumda çok sancın yok dedi. Ultrasonda bebek kanala girmek üzereymiş. Olursa ağrın çok gel dedi. Ama artık olabilir böyle ağrılar dedi. Arastırdığıma dayanarak bana normal sancı gibi gelmiyor. Doğum sancısı olabilirmi kızlar? Ama bebek kanalda değilmiş daha. İlk doğum çok tecrübesizim aydınlatırsanız beni çok mutlu olurum😊😊😊
Liladrian Pinar124 20 dkkadan 10dkkaya ya da daha aşağı sıklığa düşerse ağrılar doğum sancısıdır muhtemelen. Sağlıklı doğumlarınız olsun.
Pinar124 Liladrian amin sağolun 15 10 dk indi şimdi sanki ama çok kısa sürüyor ağrı saniyeler içinde geçiyor.bide kanalda olmaması kafamı karıştırdı. Kanalda olmazda doğum nasıl olur ki
Liladrian Pinar124 Son anda da doğum kanalına inebiliyor ona takılmayın bence. Doğumunuz başlıyor gibi, çok heyecanlı 🎀
Pinar124 Liladrian ayy inşallah temizlik Yaptım kalktım da bisey olur diye😁Yalancı sancı falan değildir inşallah akşama kadar geçmezse sıklaşırsa gidicem hastaneye