gunnuraygun stress yapma sekerini etkiler. Surekliligi,istikrari saglarsan yediklerinde, sekerin bi rutini bulacaktir. Tabii duygusal dalgalanmalar, fazla yorulma vs. olmadikca. Bosuna kendini yipratma. Ne yapman gerekiyosa onu yap. Diyabetli olarak be yapacagini da biliyorsundur. Benim ikiz kardesim de tip1 diyabet. Beraber okadar guzel hallettik ki sekeri benimkinden daha iyi cikiyor.
bunu hastalik olarak gorme. Bununla yasamaya alış sadece :)