Fatma_armutcu Merhaba kızlar 31+5 haftalık hamileyim ve 3 gündür tansiyonum bi iniyor bi çıkıyor bugün 14 e 10 çıktı 2 saat sonra 9 a 5 oldu boyun ve mide agrısından ölüyorum. Normal mi acaba ? Hastaneye gitmeye gerek varmı ki ? İlk gebeliğim.
teachervera Fatma_armutcu Ah bu tansiyon beni mahvetti. Bende yüksek tansiyon varmış anlamadım. Normalde 2 hafta önde olan bebeğim tansiyon ve protein kaçağından dolayı besin alamamış. Kilo alımı 3 hafta durmuş. Öyle olunca 37 de acil sezeryana alındım. Aman tansiyona dikkat
Fatma_armutcu teachervera bende de 3 gündür var mahvetti beni daha çok küçüğüz 31+5 haftalığız 1500 gr bebeğim korkuyorum valla