busra1996a ben de yaptırdım detaylı ultrason. Normal bir kontrol zannediyordum doktorum direk randevu verdi çağırdı. 20. Haftamda yaptırmış. Bebeğin tüm organlarına, kemiklerine, beynine, kan akışına falan baktı. 15 dk kadar sürdü. Bu kadarcıktı. Organlarında herhangi bir sorun tespit edilirse önceden tedavi edebilmek adına yapılması iyi diye okumuştum. Allah herkesin bebeğine sağlık versin inşallah🙏🏻