Doğum orası alınması için iş yerinde 32 haftaya kadar çalışmış olman ve çıkış değil ücretsiz izine çıkman lazım 16 hafta 16 hata sonunda sana 4500 veriyor çocuk parası ve süt parasıyla 5200 buluyor zaten doktorun 32 haftada çalışamaz raporu veriyor sen o ı SSK veriyorsun omlarda sana ne zaman işe başlayacağını söylüyorlar rapaor bitinceye paranı yatırıyorlar ilk çocukta 5 2 Cide 8 3 çocukta 10 milyar alıyorsun