Kızlar selam 🎈
Şu an bebeğim 45 günlük. Daha önce sütüm çok az ve mama vermek zorundayım diye post açmıştım. Tavsiye ve destek veren herkese tekrar teşekkür ediyorum.
O zaman 20 günlüktü bebeğim ve sağdığımda 3-4 ml çıkıyordu.
Şimdi zaman geçti maalesef mama ile devam ediyoruz kilo kaybı nedeniyle ama allaha şükür emmeyi de bırakmadı hiç. Ben de elimden geldiğince her mama öncesi, uyku öncesi ve her ağladığında meme veriyorum.
(Bu arada kolik ve ağlama krizleri dışında memeyi seviyor 🧿)
Neyse işte fotoğraf da yükledim çoğu zaman böyle oluyor ve elimle sağdığımda 15 ml kadar süt çıktı iki göğsümden. Elimle sıka sıka damlatarak yani makine ile değil.
sizce umut var mı artmış mı bu hızla gidersem ek gıdaya geçene kadar sadece anne sütü ile doyuracak hale geleceğim galiba 😁
https://www.hizliresim.com/jm0x5gg
https://www.hizliresim.com/d5tb20o