Normal oldu ama hiçbir bilgim yok dikiş kendi mi düşecek ondan sonra orası normal mi oluyor yani sanki hep yırtık kalacak gibi korkuyla oturup kalkıyorum henüz 1 hafta oldu ama hala acı var tam olarak ne zmn bitiyor bu acı VS normal hayata ne zmn dönüyoruz