Kızlar 19+5 haftalık oldum bebeğimin hareketlerini hissediyorum ara ara çok şükür ama bugün tuvalete 3 kere gittim alaturka tuvalet klozetim yok dizlerimin üstüne çöktüğüm zaman aşırı derece de karnımın içinde kramp varmış gibi 2 sn bile duramadım öyle çok zorlandım acaba neden olur ki bu ? Yarın doktora gideceğim ama size de tecrübeli annelere de sormak istiyorum