Merhaba 29+1 günlük gebeyim. Şiddetli kaşıntı yanma ve beyaz akıntım var. Bugün doktoruma gittiğimde mantar olduğunu söyledi krem ve fitil verdi. Kremi sürdüğümde aşrı yanmam ve sürür sürmez kaşıntım oldu. Başına gelen varmı geldiyse eğer nasıl geçirdiniz ?