Feyzaveannesi 😍 yaa evet ben de arada evhamlanıyorum, epeydir görmüyorum bir an önce gelsin istiyorum kontrol günü. 💓 önceki gittiğimizde 1.5 cm idi minnoş. Daha el ayak tomurcukları oluşacak yavaş yavaş demişti doktor. Şimdiki gidişimizde inşallah daha belirgin olarak görürüz. 😊