Prensannesi111 Kızlar 29 haftalık gebeyim, dün bebeğin hareketlerini çok az hissettim bugün hiç hissetmedim. Çikolata yedim ne yaptıysam hareket yok normal mi endişelenmeli miyim?
Beyzanur138 Prensannesi111 ayakta çok mu kaldınız yada yoruldunuz mu veya stresli miydiniz bunlarda genelde hareket etmiyorlar 😃
Tugcer12 Prensannesi111 merhaba nende bugün 30 haftalık oldum ama bu hafta benımde hep öyleydi duzensızdi ama doktora gittim. Bır akşam acile gittim ve bana kızdılar madem sabahtan hıssedemedin neden gelmedin dıye ımkanınız varsa giidn bence
Gkc92 Prensannesi111 32. Haftaya kadar hareketler düzensiz oluyor. Hatta 35 haftalığız uzun süre hareket etmiyor ki bazen ettikleri hareketleri de hissetmiyormuşuz öyle demişti doktorum o yüzden korkmayın
Beyzanur138 Prensannesi111 ben 29 30 haftada 2 gün hissetmediğim oluyordu geceye doğru çok az hareket ediyordu belki sizinde öyle olabilir
Fatmagldkr_ Bende 19+5 haftalığım çok hissedemezsemde yine hissediyordum bugün hiç hissetmedim ve korkuyorum
Tugcer12 Fatmagldkr_ 28 haftay kadar duzensız oluyor dıyorlar ama öyle suphelendıiğinizde en azından yakın bır dağlık ocağına gidip kalbını dınleyın kendı kendınızı uzmeyın💜
Fatmagldkr_ Tugcer12 tetonoz aşısı olmak için gittim salı günü orda dinlediler yani ben tam anlayamadım ama hemşire iyi dedi şimdi ilk olunca korkuyorum iki düşük yapmıştım ondan dolayı çok strese giriyorum 😔
Prensannesi111 Tugcer12 hala devam edersem hissetmemeye gideceğim canım bende korkmaya başladım normalde çok hareketli olan sıpa hareketi kesti
Fatmagldkr_ Biraz içim rahatladı dediklerinize 12 gün sonra gidicez detaylı ultrasona inşallah bir sıkıntımız olmaz 🙏🏻 İnşallah tüm anneler sağlıkla kucağımıza alırız rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın