benim de eşim geçen yıl yakalandı aynı yatakta uyuduğum adam kesin bana da bulaştı diye düşündüm ama öğrenince hemen odaları ayırdık ayrı wc kullandık odasını hep havalandırdı hergün duş aldı hergün nevresimler değişti vs odasına yemek içecek götürmeye ve tepsiyi almaya gidiyodum sadece arada ateşine de baktım ama hep n95 maskeyle. ellerim yıkamaktan çatlamıştı pul pul. 5. gün test yaptırdım negatif çıktım sonra atlattı çok şükür. tüm tedbirleri alın. izole olduğu odadan çıkmasın mümkünse. çıkarsa maske taksın. kapı kollarına bile dikkat edin çatal kaşık vs çok geçmiş olsun inşallah size bulaşmamıştır 🙏🏻