yrnurer bol bol dinlen canım 9.haftadayken benimde çok ağrım oluyordu kanaman olmadığı sürece stres yapma , stres bebegi daha cok yorar bol bol dinlen bi süre sonra azalıyo ağrılar sende alışıyosun zaten 13. Haftaya kadar full ağrı çektim
Bebiş kendine yer yaptığı için ağrılar normal diyip yolluyolar 🙂