cennetkokulum_ Her ay düzenli kan veriyorum tiroitler için ve ilacımı da aksatmamama rağmen bir türlü 2.5 altına düşmüyor 3.2 çıkmış sonucum ilaç dışında düşüren bir şey var mı acaba kullananlar yazabilir mi dereotu da deniorum yok düşmüyor değer bi türlü
zynpada cennetkokulum_ sabah erkenden al ilacını ve bir saat kadar hiçbir şey yeme. Ayrıca hormon ilacı kullanıyorsan yani progestan falan tiroid ilacınla aradını aç
cennetkokulum_ Hosgeldinbebek 25 mg ama doktorum her gün 1.5 hafta sonu 1 tane içmemi söylemişti öyle yaptım yine de çok fazla düşmemiş
Hosgeldinbebek cennetkokulum_ benim 50 mg başlamıştık 3.2 yken. Sadece 1 ayda 3 e indi ama doktorum 75mg a yükseltti. Belki doz değişimi gerekiyordur 🤔
cennetkokulum_ Hosgeldinbebek olabilir salı günü dahiliyeye görünecem ona da soylicem böyle böyle diye teşekkür ederim
Esrujj Brnim 3,19 çıkmıştı kadın doğum doktorum dahiliyeye yönlendirdi orada da 3,09 çıktı ilaca gerek yok takip edelim bir ay sonra dedi ama bir ay sonra doğum zamanım geliyor zaten başka doktora gözükmeli miyim tedirgin oldum şuan