Kızlar bebeğim 1 aylık sütten kesildim mama veriyorum sma kullanıyorum aptamil kullaniyirdum yaramadı smada yaramadı o bitince hip alcm sorum suki bebeğim hastalandı sabahtan beri verdiğim mamayı sarı bi şekilde kusuyor kabız olduğu için mamanın içine az bişey zeytinyağ koydum o midesini bozmuş olabilir mi bide küçük biberonun ağzına kadar dolu yapıyorum mamayı iciriyorum çok geliyor kaldiramiyor olabilir mi bu bide kilo aldıran mama hakkında bilginiz varmı her gören dogdunda gordumle aynı hala diyor bu iki sorumu tecrübeli anneler cevaplarsa sevinirim🙏