Bhr3105 Herkese merhaba yarından itibaren 37 haftalık hamileyim ve dün delta varyantı olduğumu öğrendim atlatan varmı nasıl beslendiniz neler yapmam lazım ve ani doğum olursa neler olur kızım için korkuyorum duanıza benide dahil edermisiniz
Su123 Bhr3105 allahım şagi ismiyle şifa versin inşallah size bebişinize içinizi rahat tutun bol su için meyve tüketin psikolojik olarak iyi düşünün
Biryolcu Bhr3105 çok çok geçmiş olsun iyi düşünün inşallah kolaylıkla atlatırsınız🌸 ben yaşamadım bilmiyorum umarım üste çıkar. Daha önce açılmış başlıklar da olabilir onlara da bakın isterseniz
Boncugummmm Çok geçmiş olsun bu durumu hafif bir seklde atlatrsnz inşllah sag saglim kucgnza, alırsınız yawrunuzu