Selcansahin33 canım kendin alıp yapsam daha uygun inanki. Kilosu 80 lira falan oluyo, içinde 120 tane oluyo genelde. Kurdele falan alsan çok güzel süsleniyor yada baskı merkezinden etiket print ettir üstüne yapıştır. Teneke kutular falan çok uyguna geliyor kendin yapınca. 50li çikolataya 180 lira fiyt verdi biri bana instada. Bende vazgeçtiö kendim alıp süsleyeceğim. Yada mika kutu alıp süsleyeceğim içine draje koyup. Gerçi salgın var gelen giden olamayacak ama heves ettim yapacağım evde.