halaycibasi ben korkudan cok aglamıstım, ameliyathaneye girince herkes cok hareketliydi onları izlerken heyecan falan kalmadı 😁 zaten bebek cıkınca sanırım sakinlestirici verdiler son 15 dk yı falan cok net hatırlamıyorum. 😁 Bebek dogduktan 3 saat sonra falan getirdiler yanıma baya bir kontrol ettiler. Suyumun gelmesi olayını da yasamıs oldum. Cok garip bi histi. Evde anneee diye bir cıglık attım herkes birbirine karıstı 😁