Sakileyt ben de hamile olmadan önce kullanıyordum , öğrenince bıraktım ama depresif mutsuz haldeyim. Bu konuyu doğum doktorumla konuştum hamilelikte kullanılan antidepresanlar varmış , tabi ki doktor muayenesi önerdi. Yani zararı var mıdır, kar- zarar durumuna göre mi veriyorlar bilmiyorum . En iyisi doktorunuza danışmanız. Ben de az kaldı diye idare etmeye çalışıyorum ama bir yandan da korkuyorum doğum sonrası devam ederse ne yaparım diye. Yine doktor kontrolünde kullanırım sanırım çok zor durumda kalırsam.