Selam hanimlar bugün 38+6 da doktor çatı muayenesi yaptı ve önceden söylemedigi için psikolojik oalrka hiç hazirlamamistim kendimi birden kendimi çok kastım dokuların çok sıkı bebek biraz daha büyürse doguramazsin 1 hafta sonra yatisini yapıp suni ile başlatmayı deneyelim doğumu dedi. Böyle bir şey yaşayan var mı ?