elisa123 Arkadaşlar Ben Mersinliyim Ve Akdeniz belediyesi hamile Olanlara Doğuma kadar Süt veriyor ben başvurdum 12 kutu süt geldi bilginiz olsun diğer şehirlerde varmı bilmiyorum
elisa123 Taner91_zemine Mersin’in Facebook hesabında gördüm orda başvuru için link verdiler formu doldurdum bir kaç gün içinde geldi
Songul56 Taner91_zemine canim genelde saglik ocaklari yani aile hekimlerimiz bunlari bildirio ve bize orada bi form doldurtuyor o form bi kac gun icinde onaylanio ve yanilmiosam 40-45 gunde bir anne adayina evine süt yardimi geliyor hemsireler ve aile hekimi genellikle bilgilendirmeli yada siz bagli oldugunuz aile hekimine gidip sorun 🙂
elisa123 ikimelekannesii22 Marka yok hamile bakım. Sütü yazıor hamile kadın resmi üzerinde belediyenin kendi hizmetti ama tadı güzel bnde yeni aldım yani
elisa123 ikimelekannesii22 Aynn cnm sütlerde pahalı ve çok tukettimiz için 1 kutu 2 gün anca gidiyor bnm doğuma 1 buçuk ay kaldı zaten sonuna denk geldik🥰
elisa123 Bağlı olduğunuz sağlık ocağından hamile olduğunuza dair bir kağıt almanız lazım yukarı da belirtmemişim 🥰
ikimelekannesii22 elisa123 evet öyle pahalandı buraya yazmakla çok iyi yaptınız durumu olmayan başvurur alır içer 🌸 ben hamile değilim ama hamileler başvursun 🤗