Sibel87 Slm bayanlar,32.haftamdayım bebeklerinizin kıyafetlerini ne zaman yıkamaya ütülemeye başladınız?
Tulaytemurxx Sibel87 Valla kasımın ilk haftası dogum ben yıkayım diyorum annemler eylul bası gibi yıka diyolar bilemedim 30 haftadayım
hilal20gcm Sibel87 31. Haftada yıkadım ütüledim çantamı da hazırladım çok az eksiklerim kaldı şuan 34. Haftadayım
Sibel081 Ben çok geç kalmışım ya 34 haftada yıkadım hazırladım 35 te de hastane çantası hazır şu an Eylül ikinci haftası doğum inşallah
aslanreis Sibel87 32+5 iz son eksikleri alıncak daha yıkanıp ütülenicek daha kendi eksiklerim var onlarda yıkanıp ütülenicek 1 haftada hallolur bi çıkabilirsem çarşıya inşallah bu haftalarda hazırlıkların tamamlanması çantanın hazırlanması ideal bi zaman bence
Nilsubatu Sibel87 30+4 teyim şimdiye kadar aldıklarımı çok ağırlaşmadan yıkadım ama almaya devam ediyorum çok biriktirmeden yapacağım inşallah eksik bitmiyor ki al al hala tamamlayamadım alışverişimi
Gizemkcer Sibel87 bende 32 haftamdayim ufak tefek eksiklerim kaldi onlarida yarin tamamlayip sonra tum esyalari yikayip cantami hazirlayacagim insallah ☺️🙏🏻
Cbusra93 Sibel87 ben de 32.haftayım.34. Haftada yıkayacağım zaten iki günlük iş hem daha temiz durur erkenden yıkamaya ne gerek var kokusu gider