Gulsah94 Doktor pazartesi 100 mgla tekrarlamak istedi sizlerin sonuçları nasıldı çok mu yüksek bilmiyorum, benim için gebelik şekeri olabilir diyor bu rakam dedi
zehranurr Gulsah94 sınır 140, yüksek çıkmış maalesef. Çok geçmiş olsun şeker karbonhidrattan uzak durarak süreci atlatırsınız inşallah🙏🏻
Ezgiturker7 Gulsah94 benim 50 mg ile 182.9 çıktı. Tekrar yüksek mg ile denemeyi gerekli bulmadı. Üç haftadır günlük 1800 Kalorilik bir diyet verdi onu yapıyorum inşallah düzene girecek
Gulsah94 zehranurr teşekkür ederim, çok tatlı yediğim için zaten kendime güvenmeyip yaptırdım 100 mg lığı içicem bakalım ne olucak
Gulsah94 Ezgiturker7 böyle olunca işte kafam karışıyor 100 mg fazla değil mi bilmiyorum sizin gibi direk diyet yapsaydım
zeysenle Ezgiturker7 Merhaba üstünden uzun süre geçmiş ama düzene girmiş miydi şekeriniz? Umarım bebeğinize sağlıkla kavuşmuşsunızdur.