Eylemmm1655 Hanımlar bebeğinize gaz sancısına iyi gelen ne tür ilac kullandınız ne yapsam.gaz savcısının sabahlıyoruz hep 😔
EsilaErtugrul Eylemmm1655 bana çocuk doktoru sam siplexs diye bir gaz damlası verdi veriyorum ben bi nebze iyi geldi gibi
Eylemmm1655 EsilaErtugrul bana da ilaci verdi de aynı cnm.durum gece olunca ksrni gurul giril gidiyo ayaklarını kasiyoasaj yapıyorum bi yere kadar susuya sonra tekrar basliyo bebegim yüksek seste ağlamaya