Bir türlü geçmeyen enfeksiyon o kadar iyi bilirimki o böbrek ağrısını inanki bende ne yaptıysam geçiremedim enfeksiyona bağlı kurdeşen bile oldum ne iğneler ne serumlar ne antibiyotikler hiçbir şekilde geçmedi benimki çok zorluyodu 2 gün evdeysem 5 gün hastanedeydim ama sakın tedavinizi aksatmayın benim 31.haftada 1 santim açıklığım vardı 35.haftaya kadar anca durdurdular ve 35+3 gecesi doğum yaptım hamile olduğum içinde riske atıp hiçbir bitkisel yöntem felanda denemedim herkesin bünyesi aynı olmayıp çok başka çok ters etki yapabiliyo çünkü
Erkaya