Bloggeranne_93 Kızlar 38. Haftamız bıtecek dün geceden beri şiddetli baş agrım var parolla bıraz hafıflıyor soknra tekrar baslıyor. Son haftalarında bas agrısı şikayeti yaşayan varmı benım gibi 😢