Kızlar oglum 14 aylık ve gelişim gerılıgı var yani suan 6 7 aylık cpcugun hareketlerınden hareketleri desteksiz oturamıyo çocuk norolojıye göturduk ve EEG ve Emar çekılcegini söyledi boyle bı olay yasayan varmı acaba yada cevresınde bu olayı yasayan varmı acaba nasıl bı surec ilerleyck 😞