Beyzanur3425 Arkadaslar 39+2 haftalık hamileyim şimdi doktordan geldim alttan muane edip bebeğin bası dönmeniş dediler. Gün azaldıkcaihtimalde azalıyo dediler sizce ne yapmalıyım doktır son güne kadar bekleyecekmisin dedi evet dedim