Evrifaessa 2 haftaya kadar geriden gelmesini doktorlar çok umursamıyor canım. Lütfen takma bunlara, aynı şeylere bende hep takılıyorum ama takılmamak gerekiyor işte, mutsuz olunca bebeğimiz de etkileniyor. Sakin ol ve ileriki haftalarda zaten topluyormuş bebek kendini