arifeaslan 37+1 haftalığım bu hafta gittiğimde göbek çevresi iki hafta geriden geldiğini öğrendim. Kilosu 2650 oğlumun moralim bozuldu salı günü kontrolde bebek kilo almamış olursa doğum gerçekleştirme düşünülüyor. Benim gibi olan var mı? Yada bilgisi olan ?
Burcu4135 arifeaslan bizim 2 haftadır 3 hafta geride karın cevresi bugun perinatolga gittik. Detaylı inceledi. 36 yada 37. Hafta da dogum olacak benimde 34+1 haftalıgız kilomuz 2067 :( suan bile dogsa sıkıntı yok dedi. İcimizi rahatlattı biraz.
Sulee_ arifeaslan 32.haftamda banada dediler karin çevresi 3 hafta geriden diye dün perinatolojiye gittim 34haftaligiz düzelmiş haftasiyla uyumlu çıktı karin çevresi kilosuda 2350 gr dedi ama ben iki hafta perinatolojiye gidene kadar hergun muz sut ceviz dondurma vs şeyler yedim bunlar kilo yapıyormus bebeğe ondan mı düzeldi bilmiyorum
arifeaslan Burcu4135 bizim bu hafta böyle bişe oldu 3haftafa 150gram almış doktorda doğumu gerçekleştiririz sütünle beslersin dedi.haftasından önde giden bebeğimiz bi anda kilo alımı durdu.
Seldayorulmaz Bende 36+4 deyim bugün gittim doktora 2. 396 gr dedi hemde suyum sınırda şuan doğsa kuveze alırız dedi ve erken doğum riskimde var çok moralim bozuk kilosu çok az
arifeaslan Seldayorulmaz rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin en küçük bişede insanın moreli alt üst oluyor
Burcu4135 arifeaslan benim de hep haftasında gidiyordu 32.hafta da gerilemeye basladı. Benim doktorumda sizin doktorunuz gibi söyledi. Hayırlısı saglıkla gelsinler de kilosu falan önemli degil. 1 ayda toparlanır kilosu.
arifeaslan Burcu4135 amin inşallah en önemlisi sağlık. Salı kontrol belli olcak nasipse bir hafta protein ağırlıklı beslen dedi bakalım bende öyle yapıyorum rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 💙🙏🏻
arifeaslan Gamzebrk inşallah güzel süreçle geçer rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻💙
arifeaslan Sulee_ bende sabah akşam süt çiğ badem çiğ fındık kaşar yemeye başladım inşallah güzel olur bizim içinde 🙏🏻