Güzel anneler ben bugün kontrole gittim bebeğim ve benim hakkımda çok güzel seyler söyledi herşey çok güzel ve normalmiş çok şükür ki 38+2 haftalık hamileyim bebeğimin baş çevresi 37 cmmiş boyu 51 cm kilosu da 3498
Doğuma 12 gün var dedi normal doğum gözüküyor dedi beni çatı muayenesine gönderdi çatım da normal doğuma uygunmuş o zamana kadar bebeğim 4 kilo falan olursa sizce yapabilir miyim çok fazla zorlanır mıyım kilosu açısından