Ftmgl1 yaa yerim onu
Dogum günlerimiz auni olucak kuzuyla 🥰 sağlıkla gelsin inşallah..
Ben ilk norml dogum yaptım.. 2. De norml olucakdi kizim supriz bir gelişme yapti sanci aldığım sırada acil spinal sezeryana alındım.. çok rahat ve güzel geçti hiç stres yapma.. sonrasinda bol bol yürü yeter kişiye göre değişiyor ama ben çok çabuk toparladım önemli olan sonrasinda bil su nescafe içmek ve yürümek 👌🤲