Aynuromerbyr12 Güzel anneler biz 31 haftamıza girmek üzereyiz son bir haftadır farkediyorum bebek kendini sürekli bir yerde topluyor ellimi vuruyorum taş gibi herhalde gövdesine denk geliyor hareketleri de çok yok az hareket ediyor normal mi benim gibi olan var mı
Dilekcnkn Aynuromerbyr12 Bende 31+4 haftalığım aynı şekilde valla dün gittim doktoruma sordum vajinal muayane de etti hani bakalım rahim ağzına dedi ama kapalı sürekli toplanıyor dedim suyun fazla ondan olabilir magnezyum iç dedi bakalım karnım taş gibi oluyor başı , kıçı nerede anlamıyorum dün baş aşağı duruyordu ama 😂😂
Merve2Asel Aynuromerbyr12 ay benimde 30 dam sonra kıpır kıpır ya 2. Gebelik ama o hareket ettikçe içim tuhaf oluyor 🥰
Kbrayank Aynuromerbyr12 büyüdükçe hareketleri yavaslar daha çok uyur toplanmasi normal benimkide toplanıyor büyüdükçe azalir hareketleri korkma