ZeynepUstaaa aynı hafta da günde gittim 1900 46 cm dedi canım gayet normal demişti haftasıyla uyumlu inşAllah kilo almış gerilik bitmiştir hiç korkma bende bi gittim 3 hafta önde gebelik şekerim olduğu için takip edilmeli korktu yani sonra 1 hafta sonra gittim herşey normal çıktı yani hemen yakalayabiliyorlar hiç korkma