Papatyam1 ben yaptım canım 36 gün önce gerçekten abartısız Buhara yanında hiç birşey doktorları çok ilgili doğumhanede odan kendine özel hasta odaları iki kişilik çok temiz ve lüks diyebilirim ebelerin ilgisi doktorların ilgisi zaten ayrıca özel ve güzeldi başka sorun olursa cevaplayabilirim