Kızlar selamlar🙋♀️
Pazartesi günü çok şükür oğluşumu sezaryen doğum ile kucağıma aldım allahım bu nasıl bi duyguymuş böyle 9 senelik mücadelemin mucizesi 🤲 rabbim isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu yaşamak isteyen herkese yaşatsın inşallah dünyada ki en güzel duygu annelikmiş darısı sizinde başınıza sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🙏😘😘