Kızlar merhaba 26. Haftamdayım Ankarada ozel bi muayenehanede takipliyim fakat doktorumun üslubu beni her defasında çok rahatsız ediyor dengesiz bir kadın bazen çok iyi bazen azarlar gibi konuşuyor. Bugünde yoğun baş dönmem ve aşırı burun kanamam oldu dün kan vermiştim ondan olabilir mi diye sorduğumda onla ne alaksı varmış neden olabilirmiş, allah allah cok ilginc bir yaklasımın var diyor kan degerlerım önceki tahlilde sınırdaydı tabikide onla alakası olabilir ne demek yani şimdi tekrar değerlerime bakılmasınj istedim ben istiyorum asla kendi bakmıyor şu zamana kadar ilk gebe kaldıgımda bütün değerlerime başka bir hastanede bakıldı ben raporlarımı buraya getirdim bir dahada öyle bakılmadı artık doktorumu değiştirmek istiyorum sürekli tersler ve azarlar gibi uslubu var şu zamana kadar 9 kg almışım sürekli kilo aldın diye rencide eder gibi konuşuyor gerçekten diğer doktorlarda böyle mi, başka doktorda takibimi yapmayı kabul eder mi diye düşünüyorum ya da uyum sağlayabilirmyiim diye sizce napmalıyım değiştiren var mı