Damla78 Hamişş anneler vucudu korumak ıcın catlak onleyıcı krem ılac ne kullanıyorsunuz yardımcı olurmusunuz?
MerveZMC Damla78 ben evde yağlı pehlivan gibi geziyordum ama karnımın altı malesef çatladı çünkü dıştan nem yetmiyor bol su içmeli ben malesef hiç içemiyorum. Badem yağı ve bio oil kullandım fakat işe yaramadı
Merve2Asel Damla78 ne sürersen sür çatlacıksa engel olamazsın ben kızken çatlak olmuştu ama göbekte yok ilk gebeliğimde 22 kilo aldım olmadı bunda 31 haftalık oldum yok henüz ki kilolu hamile kaldım
FatmaMelike Damla78 ben lierac çatlak önleyici kullanıyorum önerilerde en çok bunu okudum kocaman bir tüp tüm gebelik boyunca yeter çatlağım da hiç yok şu an