Tgconr Doğum yapalı 14 gün oldu. Bebeğimin göbeği dışarda. Doktor fıtık var zamanla içeri girecek dedi. Devlet hastanesi çocuk cerrahına gösterdik ama doktor çok ilgilenmedi içime sinmedi. Çocuk cerrahisinde iyi bir doktor bilen varsa yazabilir mi?
Ysmmmnn Tgconr dr necip fazıl aras instagram sayfasından ulaşabilrsiniz alanında çok iyi çokda severim kendisini