Alışverişe dair tüm eksiklerimiz tamam geri kalan yıkama yerleştirme vs kısmını olmuş bitmiş sayıyorum, benim için en zor kısmı alabilme kısmıydı malum 35+ 3 olduk herşey gözümde büyüyordu 😁 Umarım istediğim gibi yanlışsız sağsalim gelir tüm internetten aldıklarım 🤲🏻 Bi amin diyiverin gebedaşlarım duamız kabul olur bizim 😁🥰
Fikir isteyenlerle A’dan Z’ye her türlü aldıklarımı paylaşabilirim 💁🏼♀️