Burcinatass Haftada yım el ve ayakta aşırı şişme oluyor ve canımı acıtıyor sizde durum nasıl hanımlar?
Nihal42- Burcinatass 35 haftalığım ayaklarım normalde 35 numaradır şu an sanırım bir katana ayağı oldu. Ellerim şiş ve Bi bardak tutsam acıyor sabahları ellerimi hissetmiyorum bile
asena_vina Burcinatass ben de çok ayakta kalınca ayaklarım şişiyor üstüne basamıyorum yüksekte tutuyorum uzandıkça bide soğuk suya yıkıyorum biraz. Tuzlu felan yememeye dikkat et canım
Fadikb Burcinatass çok erken başlamış 27 haftalığım daha ödem sorunu yaşamıyorum. Tansiyonunuzu kontrol ediyormusunuz?
kubramenguc61 Burcinatass bnde 30 haftalığım sabah uyandığımda ayaklarımı şiş hissediyorum bi yarım saat sonra iniyor sanki. İlk uyanıp yürüdüğümde balonun üstünde yürüyor gibi hissediyorum acıyor sonra geçiyor.
Burcinatass Nihal42- çok zor ya ayakta kalırsam daha çok şişiyor birde bu ayın 3ünde 63 düm dün tetanoz için gittiğimde tartıldım 67 ben ve eşim şok geçirdik 😃 belirti yok kiloya dair ama şişlik çok
Ozer Nihal42- sabahları bende de aynı sıkıntı oluyor parmakların eklem kısımları ağrıyor mu özellikle kapatınca sizinde
Burcinatass asena_vina tuzlu yemiyorum ama nasıl bu kadar ödem topluyorum anlamadım birde iç bacaktan yırtılmam olmuş göbekte yok bacakta var 😥
GamzeKrmn Burcinatass merhaba bünyeden bünyeye değişiyor gerçekten hergün düzenli yürüyüş yapın ödeminizi azaltır ve bol su tüketin ☺️ Bende 26 haftalığım ayaklarım normalde 38 numara ama şuan 40 giyiyorum şişlikten sıcaklardan kaynaklıda şişme oluyor 😔