kiraz_8 Merhaba kızlar biz 27 hafta 3 günlüğüz kimler bizimle beraber son 88 günümüz kaldı prensesimle sağlıkla gelsin 💋❤
Didemmmmm kiraz_8 bizde 25+6 olduk 🙏🏻❤️ 6 gün sonra çift basamaklı sayılara düşüyoruz 💕 Çarşamba günü de şeker yüklemesi yapılacak bakalım güzel haberler alırız inşallah🙏🏻🙏🏻
GulcanDongel kiraz_8 bende 27+3, oğluma kavuşmayı bekliyorum, korkulu geçiyor günler, rahim ağzı kısalığından serklaj oldum en ufak ağrı da sızlama da bişey oldu korkusuyla günleri geçiriyorum. Buna da şükür, 36 haftaya kadar dikişler dayanır inşallah 🥺
efelettin Tam 26 hafta son 98 gün. Kızımızı bekliyoruz bizde. Zaman biraz çabuk geçsin istiyorum. 🌺 biraz ağrılarım falan oluyor ama olur öyle.
kiraz_8 GulcanDongel inşAllah Allah yardımcınız olsun bebeğinizi sağlıklı bi şekilde kucağınıza alırsınız korkmayın korku iyi değil huzurlu olun pozitif düşünün hiç bişey olmaz Allahın izniyle😊❤
GulcanDongel kiraz_8 elimde değil sürekli yatmaktan aklıma herşey geliyo işte 🥺 Allah razı olsun inşallah hepimiz sağ salim alalım yavrularımızı.
GulcanDongel Fatma34- iyi düşünmeye çalışıyorum ama bazi hareketleri rahimde hissediyorum korkuyorum istemsiz
Fatma34- GulcanDongel bende aşağıda hissediyorum hareketlerini bazen sen gönlünü ferah tut Allah büyüktür 🙏🏻