Merhabalar ben klonun artı çatlatma iğnesi oldum doktorun verdiği günleri değerlendirdik geçen cumartesi doktorum progestron hormonu için kan ver dedi verdim dün hormonum 17 çıktı gebelik var gibi duruyor dedi bu ayın 25 inde adet günüm kasıkşarımda ağrı oluyor ara ara sizde bu durumu yaşayan var mı