Mrb kizlar 24+6haftalik hamileyim ve gobeyim asaya inmeye basladi gösle göbek normalde deymesi gerekiyo deyiyodu da ama bu aralar artik deymiyo iyi ce ayrildi yagni ben son adet tarihimi de bilmiyorum acikcasi ilk hamile oldumu 20 mart da ogrendim ve 1 2 ay da gecikme yasimistim zaten doktora gitimde de cok minik nohut tanesi kadar di zaten ilk heycan oldu icin ne kadarlik oldunu da sormamistim ilk bakmaya gittimizde doktorumda soylememisti ama su ana kadar gittim de 24 haftaliksin diyolar durumum cok karisik yagni 😖bu haftalarda göbek dusmesi normal mi yada kizlar