Kızlar kızıma 2 sene önce 70 e almıştım tanesini 2 tane hastane çıkışı almıştım ben 10lu ve çoğu şeyini kullanmadık battaniyesi falan yepyeni duruyorlar şimdi oğlum oluyor o yüzden kullanamıyorum kıza özel almıştım gerçekten çok güzeldi 🥰 ama şimdi 2. Bebek olunca mı bilmiyorum sanki hastane çıkışları gereksiz pahalı geliyor 70 e aldığım 150 olmuş Polonun takımı 280 desek isimlilerde öyle almış başını gidiyor ya sorun aslında bu değil kullanılsa herşeyi tamam bilmiyorum aklıma bi düşünce geldi alt üst takım ve tulum almak sadece zaten battaniyesi ağız mendiline varana kadar var siz ne yapıyorsunuz bu konuda mantıklı olanı mı yapmak lazım yoksa sırf güzel duruyor diye içinden bikaç bişey kullanacağın takımı mı almak lazım 🤷🏻♀️