ZeynepFatih doktorunuz saglik bakanligina bağlı değil mi ? Boşuna mı doktorlar ilk 6 ay sadece anne sütü diyor tu hastanelerde boy boy afişler asılı. Bağlı olduğu bakanlığın nei dediginden haber yok mu acaba 🤔 ek gıdaya başlarken doğumdan degil düzeltilmiş 6 ay olarak başlanılması gerek. Bebeklerin bağırsakları süt dışında ki besinleri sindirebilecek yapıda degil(alerjik tepkili bebekler erken baslayabiliyor) zaten yaşadıkları süre boyunca ek gıda dediğiniz şeyleri yiyecek anne sütünü ise belli bir süre sonra zaten isteseniz de o istemeyecek. 6 aydan sonra verilecek olan ek gıda da günde 1 öğün tadimlik ve asla doyurmak için değil sadece bebek tanışın tadını öğrensin diye verilir. 2 3 ay sonra artık 1 ana 1 ara öğün verilir. Sizin ki bi bebek için hele de sindirim ve boşaltım sistemi daha kendine gelmemiş bir bebek için çok fazla. Allah muhafaza ya obez olur ya da en iyihtimal reflu olur. Bebeğinizin için en doğrusunu siz bilirsiniz. Bu kadar uzun yazmamın sebebi okuyanlar etkilenip başlayanlar olabilir araştırsınlar diye. Maalesef doktorlar bile kendi aralarında bazi konularda anlaşmazlığa düsebiliyor 🤗