17+5 Mide bulantım bitti enerjim biraz olsun var ama biraz fazla hareket etsem yorgunluk haliyle oluyor sıcaklarla başım belada 🙂 sürekli soluma yatmaya çalışıyorum sizler nasıl yatıyorsunuz??? Bebek için alışveriş yaptım arkadaşım da bişeyler verdi şimdi kendime alacaklarım kaldı son zamana bırakmak istemiyorum tek başıma hazırlık yapıyorum çünkü 😀